Блог:
Зараз дуже в моду входить уф лакування логотипів з кількох причин: покращує естетичність друкованих видань; захищає від дії підвищеної вологості; підвищує стійкість до пошкоджень та стирання; створює незвичайні візуальні та тактильні дизайнерські ефекти.
На жаль, на сьогодні є тенденція копіювання конкурентами дизайну один у одного, але і в той же час є купа способів виділитися. Найважливіше і головне у продажах – індивідуальність.
Часи, коли роль тари обмежувалася єдиною функцією збереження продукції, давно минули. Сьогодні упаковка стала повноцінним інструментом просування бренду.
Ложементи з поролону користуються великою популярністю, популярність зросла завдяки самому матеріалу, поролон добре тримає форму, він м'який, приємний і добре фіксує товар.
Останнім часом зріс попит на продукцію косметичної промисловості та на ринку з'явилися beauty box. Бьюті-бокс - певний комплект косметичних товарів, упакованих у коробку, косметичку або фірмову сумочку бренду.
Ложементи виготовляють за допомогою різних технологій та матеріалів, найбільш популярним методом виготовлення ложементів є метод фігурного різання з різних матеріалів.