Пробна коробочка
Що ж таке упаковка і навіщо вона потрібна будь-якому виробнику?
Під цим поняттям мають на увазі матеріали, предмети, пристрої, які забезпечують захист та збереження товару при його доставці, зберіганні та застосуванні.
Упаковка є невід'ємною частиною будь-якого продукту, вона з легкістю може сформувати бренд і його позиціонування на ринку, і з такою ж легкістю вона може зруйнувати бренд. Саме тому вибору цього елемента необхідно приділити належну увагу.
Ми готові вигадувати та експериментувати, ми готові допомагати своїм клієнтам виділятися і завжди не залишаємось осторонь якщо у вас складна задумка.
У нас є такий вид упаковки як солокінг, це кришка-дно тільки більш розкішна). Усередині є бортики, які роблять коробку унікальною і ось нашому клієнту дуже сподобався такий вид коробки на замовлення, але йому хотілося, щоб кришка якось фіксувалася до коробки. Звичайно, ми не могли відмовити йому в розробці нового виду упаковки.
До речі, якщо у вас є сумнів перед покупкою великого тиражу, то ми можемо зробити вам зразок. Наприклад, як цьому клієнту, у нього 4 різні коробки за кольором, розміром і вмістом, тому, щоб точно переконатися з дизайном, ми запропонували зробити йому пробні варіанти.
Цікавий факт про нас. Солокінг це наша авторська назва, прийшла до нас вона дуже давно. Якось у нас замовили упаковку в такому форматі під шампанське soloking і з того часу кришку-дно з бортами ми називаємо саме так.
І так, тут у нас 4 розміри:
1.для кільця - 76х76х40мм
3. для браслетів – 127х127х40мм
4. для намист - 160х160х40мм
Це все внутрішні розміри і в нашому 3д конструкторі також вказані внутрішні розміри.
У кожній коробці свій ложемент, ложемент робили з ізолону та обтягували тканиною альміра, це меблева тканина. Як робляться ці бортики, грубо кажучи коробка в коробці і це дійсно так є.
Efalin 150, Clariana CP Pistacho, Efalin 165, Clariana CP Turquesa.
Логотип виконували гарячим тисненням фольгою білого кольору.
Про що може розповісти упаковка товару:
-про вміст.
-про склад. На поверхні пакувального матеріалу бувають відомості про комплектацію
-про логістику. Покупець дізнається про необхідні умови зберігання та транспортування продукції.
-рекламної якості. Упаковка є носієм символіки бренду, що відображає фірмовий стиль, ідеологію бренду. Також при правильній подачі інформації вона позначає переваги та унікальні властивості товару.