Як колір впливає бренд?

35
22 2022

Психологія кольору – це наука , яка вивчає вплив кольору на поведінку людини. 
Значення кольорів можуть вплинути на те, чому ми віддаємо перевагу певним кольорам. Один і той самий колір може мати різні значення, які залежать від нашого виховання, статі, розташування, цінностей та безлічі інших факторів.

виготовлення коробки

Колір викликає почуття. Це спричиняє емоції. І коли справа доходить до вибору кольорів для вашого бізнесу, це нічим не відрізняється.

Вибір правильних кольорів для ваших маркетингових зусиль може допомогти вашому бренду виділитися з натовпу або злитися з ним.


Зараз ми розглянемо переваги чорно-білої гами у брендингу.

Чорний та білий кольори ще називають ахроматичними. Вони знаходяться на різних полюсах палітри: чорний зовсім не відбиває світло, а білий, навпаки, відбиває весь спектр світла. Такий дизайн має ряд особливостей і переваг.

коробки на замовлення

Враховуйте складні сенси та образи, з якими асоціюються кольори:

-Чорний нагадує про владу, страх, таємничість, жалобу і одночасно — про елегантність, розкіш, вишуканість, інтелект. Цей тон робить продукт стильнішим і найдорожчим в очах покупців, тому його часто використовують люксові бренди.

-Білий асоціюється із чистотою, добром, безпекою, досконалістю. Він допомагає показати доступність, прозорість бізнесу та завоювати довіру користувачів.

Дуже універсальна, унікальна упаковка на магніті, ахроматична гама виглядає лаконічно, стильно та елегантно, контрастне поєднання надає виробу глибини та динаміки.
Ахроматичні кольори - це класика, не схильна до віянь моди.

Та й простота у створенні. Не потрібно довго підбирати відтінки для брендингу, думати про те, як вони поєднуються і відображатимуться на різних носіях.


Для замовлення преміум класу упаковка, коробки на замовлення, виготовлення подарункових коробок, виготовлення коробок з картону – пишіть нам у месенджери:

+380982692381 Станіслав +380938345901 Оксана
Instagram: @cooverbox Facebook: CooverBox Telegram канал: CooverBox Photos.